.

.

5.1.2015

KÄÄK - parfyymit lopussa!


Nyt on käynyt niin että parfyymit on ihan lopussa! Parhaimmillaan minulla oli vuosi sitten muistaakseni noin 12-13 pulloa (kun nuo pienet miniatyyrit lasketaan mukaan) mutta nyt ne on huvenneet niin, että jäljellä on enää Pradan Candy-pullossa tilkka pohjalla. Se on hassu tuoksu; minulle tulee mieleen pöly ja museo siitä tuoksusta ja siksi pidän siitä.


Parfyymit on sikamaisen kalliita, ellen sitten tilaisi netistä jotain sokkona...
Laivallekin menen  näillä näkymin vasta parin kuukauden kuluttua. Ja minähän käytän parfyymiä ihan joka päivä, olin sitten töissä kuralammikossa tai once in lifetime-juhlissa!


Minusta jokaisessa päivässä pitää olla parfyymin verran luxusta. En ollenkaan allekirjoita mitään murheen laaksossa vaeltamista! Sitä paitsi liiallisen säästämisen seurauksena kalliskin parfyymi muuttuu etikaksi, eihän siinä ole mitään hupia. Käytettäväksi ne on tarkoitettu!


Joskus tosin mieheni vihjailee, että olen ruiskuttanut päälleni hyönteismyrkkyä, mutta miehet nyt vaan ei ymmärrä tätä juttua ollenkaan, vai mitä ladyt? 
(Miehissä on monia asioita joita minä en ymmärrä!)




Ei kommentteja: